Hedef kitlenizin kalbine giden yeni yollar açıyoruz
Yenilikçi, yaratıcı ve hedefe odaklıyız çünkü her zaman müşteri odaklıyız. Hedef kitleye ve lokasyona özel pazarlama stratejilerimizi, alışveriş merkezlerimizin bilinirliğini artırmanın yanı sıra ziyaretçi sayılarını da artırmaya yönelik olarak tasarlıyoruz. Trendlerin takibi, rekabet ortamının gözlemlenmesi ve lokasyonun gelişmesi ile ilgili düzenli analizleri yapmak, bizim için yıllık planlama, bütçeleme ve etkinlik yönetimi kadar önemli. Kurumsal iletişim ve basın ilişkileri yönetimindeki uzmanlığımız, marka sadakatinin oluşturulması ve korunmasında büyük rol oynuyor.
Geleneksel iletişim kanallarında olduğu kadar, teknolojik gelişmelere paralel olarak dijital mecraların kullanımında da derinlemesine bir planlama yapıyor ve hedef kitle iletişimimizin etkilerini mutlaka ölçümlüyoruz. Gündemi, farklı yaş gruplarının beklentilerini, ziyaretçi ve sadakat kazandıracak yenilikleri, alışveriş merkezlerine uyarlanabilecek teknolojileri anlık olarak izliyor ve alışveriş merkezlerimiz için çekim gücüne dönüştürüyoruz.
Kurumsal iletişim ve pazarlama yönetimini üstlendiğimiz alışveriş merkezlerinin, şehrin sosyal, kültürel, sanatsal ve ekonomik hayatının içinde etkin rol oynamasını sağlamak, METRO PROPERTIES Türkiye Kurumsal İletişim ve Pazarlama Yönetimi Bölümü’nün temel yetkinlikleri arasında yer alıyor.
Ürettiğimiz kampanya fikirleriyle, sektöre kazandırdığımız ilklerle ve uzun süreli etki sağlayan yaratıcı uygulamalarımızla ödüller alıyor, sektörün standartlarını yükseltiyoruz.
-
Nesrin Özkan
Kurumsal iletişim ve Pazarlama Departman Müdürü